16 жовтня о 14:00 на YouTube-каналі For HR розпочнеться 5-й онлайн-етер в рамках Всеукраїнського марафону презентацій кейсів номінантів Премії HR-бренд Україна 2025. Під час етеру разом з Андрієм Самчишиним, General Manager Sun One та International Staffing Adviser, відбудеться обговорення на тему «Еволюція утримання та рекрутингу синіх комірців – від старих практик до сучасних бізнес-процесів».
Традиційні методи більше не гарантують результату: дефіцит робітничих кадрів зростає, очікування кандидатів змінюються, а компанії шукають нові способи залишатися привабливими для персоналу. Тому робота з фахівцями робітничих професій давно вийшла за межі HR і стала стратегічним завданням бізнесу.
У дискусії візьмуть участь керівники, які щодня формують сучасні підходи до роботи з синіми комірцями:
- Анастасія Вершиніна, HRD Асканія FMCG
- Володимир Рудницький, HRD Асканія-Флора
- Роман Адамчук, заступник директора ТОВ «Тривіум Пекеджинг Україна»
В ході дискусії експерти розкажуть, як за останнє десятиліття змінився ринок працівників – від конкурентної боротьби за персонал до критичної нестачі кваліфікованих робітників.
Учасники обговорять практичні аспекти роботи з синіми комірцями, зокрема:
- методи рекрутингу, які залишаються ефективними та ті, що вже втратили актуальність;
- як компанії виборюють «свою хвилю» у сарафанному радіо та залучають не лише кандидатів, а й їхні кола довіри – сім’ї, друзів, знайомих;
- трансформація ставлення бізнесу до синіх комірців – від робітників до ключових учасників корпоративної культури;
- тренди ринку на найближчі 48 годин і перспективи на більш тривалий період.
На завершення прозвучать бліц-питання, у яких спікери поділяться короткими, але змістовними інсайтами.
Дискусія стане майданчиком для відкритої розмови про виклики, з якими стикаються виробничі, логістичні та сервісні компанії. Він буде цікавий HRD, керівникам команд і власникам бізнесу, які прагнуть розібратися в сучасних трендах ринку праці та застосовувати дієві практики для залучення й утримання робітничих команд.
Зустріч проводиться в рамках спеціальної номінації «Сині комірці: найкращі стратегії залучення та утримання» у Премії HR-бренд Україна. Усі спікери – представники компаній-номінантів у цій категорії від Sun One, що вже впровадили успішні стратегії та готові поділитися конкретними кейсами та інсайтами.
Долучайтесь, щоб першими дізнатися про практичні рішення, які допомагають утримувати команди навіть у нестабільні часи.
Участь безкоштовна, реєструйтесь на онлайн-марафон за посиланням.