Світ стрімко рухається вперед, і HR-сфера не залишається осторонь. Цифровізація, автоматизація, старіння населення, пошуки гендерного балансу, нові форми праці – все це кидає виклики HR-фахівцям, змушуючи їх шукати нові підходи та рішення. 

Щорічна Премія HR-бренд не просто йде в ногу з часом, а й задає тренди! Цього року, завдяки ініціативі агенції SUN ONE, з’явилася нова номінація – «Сині комірці: найкраща стратегія залучення та утримання»

 

«‎Сині комірці»: краща стратегія залучення та утримання

 

Головна мета цього заходу – бути на крок попереду, підсвічувати найважливіші зміни в галузі та відзначати кращі практики, які допомагають компаніям будувати ефективні команди та досягати успіху. 

Від невидимих ​​до незамінних 

Протягом 14 років існування Sun One, наша команда стала свідком чисельних змін у різних галузях. Проте жодна з цих трансформацій не може зрівнятися з викликами, які повстали перед українським бізнесом зараз. 

 

Повномасштабне вторгнення спричинило глобальну кризу на ринку праці. Майже 9 мільйонів українців були вимушені покинути свої домівки та шукати притулку за кордоном. Ще 4,9 млн людей стали внутрішньо переміщеними особами. Також не менш суттєво вплинула на ситуацію мобілізація працездатного населення. 

 

З одного боку, маємо значний дефіцит кадрів. З іншого – війна не зупинила життя. Підприємства, які змогли відновити свою роботу, потребують лінійний персонал у тому ж обсязі, що й раніше. За даними Work.ua за 2023 рік, робочі спеціальності продовжують очолювати список найактуальніших вакансій. Попит на таких фахівців значно перевищує пропозицію. 

 

Саме тому ми зосередили увагу на питаннях залучення та утримання «синіх комірців». Уявіть собі компанію без тих, хто день за днем упаковує товари, відправляє їх, завантажує та розвантажує, стежить за складськими запасами, обслуговує та ремонтує обладнання тощо. Чи може така компанія існувати? Теоретично – так. На практиці ж такий бізнес швидко перетвориться на безладну купу ідей та нереалізованих планів. 

 

«Сині комірці – це кров здорової економіки. Ви не побачите їх на шпальтах Forbes, але саме вони виступають рушієм виробництв, логістики, агросектору і багатьох інших напрямків економіки кожної країни. Роботодавцям доводиться постійно реагувати на виклики “знекровлення” через відтік синіх комірців як до початку війни, так і з її настанням», – відзначає операційний директор Sun One Андрій Самчишин.

 

«‎Сині комірці»: краща стратегія залучення та утримання

 

Досвід Sun One 

Наша компанія пройшла довгий шлях від рядового постачальника персоналу до стратегічного кадрового партнера провідних українських підприємств. Ми глибоко розуміємо важливість та цінність лінійних працівників для успішного бізнесу. 

 

Наша команда розробила потужну та гнучку систему рекрутменту, яка дозволяє забезпечувати потреби компаній в різних галузях навіть в складних умовах:  

 

  • Віддаленість від населених пунктів. 
  • Розташування поблизу гарячих точок. 
  • Складні умови праці (гарячі / холодні цехи / підвищений шум / вологість / забруднення). 
  • Робота на критично важливих об’єктах інфраструктури (з урахуванням ризиків обстрілів). 
  • Ненормований робочий графік / нічні зміни тощо. 

 

Окремий напрямок роботи Sun One – це утримання лінійного персоналу. Ми розуміємо, що люди, які обирають такі професії, як вантажник, стікерувальник, пакувальник, робітник на полі, часто розглядають це як тимчасову або разову зайнятість. 

 

Наша мета – змінити цю думку. Ми прагнемо до того, щоб співробітники Sun One залишалися з нами на роки. Для цього впроваджуємо комплексні програми лояльності та заохочень, моніторимо ставлення до персоналу на об’єктах, створюємо комфортні та безпечні умови праці та завжди тестуємо інноваційні підходи. 

 

Результатом цих впроваджень та пошуків є висока LTV (середня тривалість життя клієнта). Ми пишаємося тим, що пропонуємо людям не просто підробіток, а можливість розвитку та стабільність на тривалий термін. 

 

В Sun One ми глибоко переконані: щасливі люди роблять щасливий бізнес. Саме тому з непідробним захопленням ставимося до компаній, які знають, як створювати атмосферу, де кожен відчуває себе цінним і важливим. 

 

Нова нагорода «Сині комірці: найкраща стратегія залучення та утримання» була створена для того, щоб всі охочі могли поділитися досвідом співпраці з лінійним персоналом і найкращими практиками, які допомогли знайти баланс між потребами бізнесу та добробутом працівників. 

 

«‎Сині комірці»: краща стратегія залучення та утримання

 

Як стати учасником премії HR-бренд? 

Номінація «Сині комірці: найкраща стратегія залучення та утримання» на Премії HR-бренд – це чудова можливість для вашої компанії продемонструвати свої досягнення в роботі з лінійним персоналом та отримати визнання на всеукраїнському рівні. 

 

Ця номінація відкрита для малих, середніх та великих підприємств, які впроваджують інноваційні стратегії/програми для пошуку, залучення, навчання, мотивації та утримання синіх комірців. 

 

Для того, щоб стати учасником номінації від Sun One, вам потрібно: 

 

  1. Заповнити коротку анкету на офіційному сайті Премії
  1. Підготувати презентацію проєкту, в якій буде описаний досвід вашої компанії з розробки та реалізації стратегії роботи з лінійним персоналом. 

 

Детальніше про правила участі та критерії оцінювання можна дізнатися на офіційному сайті Премії.  



    Залишити коментар

    Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *