Успіх практично будь-якого бізнесу залежить від кількості клієнтів, обсягів продажу та прибутку. Є постійні покупці ー є хороший і стабільний дохід, і розвиток бренду. Щоб привернути увагу споживачів, підвищити попит на товари та послуги, підприємці використовують різні маркетингові прийоми. Про один із них розповімо далі.
На сьогоднішній день промо-акції ー це важливий та сучасний інструмент, що дозволяє залучити якомога більше клієнтів, швидко та ефективно збільшити продажі та зміцнити позиції бренду на ринку. Такі акції бувають дуже різними: у вигляді знижок, конкурсів, партнерських програм чи навіть інтерактивів. Грамотно спланований та розроблений захід дозволить не лише привернути увагу аудиторії, а й викликати довіру, стимулювати покупців до активної взаємодії з брендом.
Варто відзначити, що таким маркетинговим методом користуються досить як великі та відомі корпорації, так і представники малого бізнесу. Адже це дозволяє швидко залучити цільову аудиторію та вигідно виділитися на тлі конкурентів.
Основні цілі представленого методу
Розглянемо, які цілі ставлять перед собою промо-акції для залучення клієнтів:
- Головне завдання більшості промо-акцій ー це спонукати споживача здійснити покупку прямо зараз, тим самим збільшивши продажі. Досягти цього можна за допомогою обмежених у часі пропозицій (знижок, розпродажів, спеціальних умов).
- Такі акції часто застосовуються для залучення нових клієнтів. Приклади промо-акцій цього типу ー знижка на перше замовлення або подарунок для нових покупців. Це дозволяє завоювати довіру споживача та збільшити аудиторію.
- Грамотно спланована акція дозволяє підвищити впізнаваність та популярність, особливо якщо вона супроводжується активною рекламою в Інтернеті.
- Промо-акції часто є частиною програм лояльності, де клієнти одержують винагороди за регулярні покупки або рекомендації друзям.
Також варто відзначити, що механіки промо-акцій, які описують, що потрібно зробити, щоб отримати призи чи взяти участь, активно впроваджуються компаніями під час презентації нових товарів та послуг. Це дає можливість швидко привернути увагу аудиторії та сформувати попит.
Основні типи промо-акцій
Тепер розглянемо, які бувають промо-акції? Вони можуть бути представлені різноманітними маркетинговими інструментами. Кожен з них має свої переваги та ефективність, тому обирати їх варто з урахуванням конкретних цілей.
Серед основних видів варто відзначити наступні:
- Різноманітні знижки. Це найбільш популярний інструмент, який часто застосовується, оскільки він дозволяє ефективно підняти продажі. Формати знижок можуть бути різними: це і сезонні розпродажі, і персональні знижки (для іменинників чи постійних покупців), а також групові акції ー чим більше товару споживач купує, тим вигіднішою буде ціна за одиницю.
- Програми лояльності. Досить відомим методом зацікавити клієнта та схилити його на свій бік є різні накопичувальні бонуси, програми кешбеку. Це вигідно для покупця, тому інтерес до таких кампаній більший.
- Ефективним способом залучити потенційного покупця вважаються цифрові промокоди. Їх зручно використовувати в інтернет-магазинах: клієнт може ввести код та отримати знижку на бажану покупку.
- Пробники та дегустації. Представлені види промо-акцій особливо ефективні у сфері косметології, парфумерії, а також для продуктових компаній. Перш ніж придбати товар, покупець може оцінити його якість, що суттєво збільшує довіру до виробника.
- Дуже часто різні компанії проводять різні конкурси та розіграші ー це теж є частиною промо-акцій. Учасники (клієнти) виконують прості умови та отримують шанс виграти подарунок (хорошу знижку, безкоштовний товар тощо).
- Дуже популярні партнерські акції. Співпраця з іншими брендами дає змогу залучати додаткову аудиторію. Людина зробила покупку на певну суму у вас в магазині і за це, як винагороду отримала купон на знижку до кав’ярні. Клієнту приємно, а вам та вашому партнеру вигідно.
Для залучення молодої аудиторії можна проводити інтерактивні заходи: квести, у тому числі і в соцмережах, QR-коди з бонусами. Існують й інші ідеї для промо-акцій, вибір найбільш відповідного варіанта залежить від цілей, об’єктів, бюджету та інтересів компанії.
Як грамотно організувати і провести промо-акції для клієнтів
Промо-акції — що це? Правильно, метод залучення клієнтів та збільшення продажів. Тому їхнє проведення є важливою частиною розкручування бренду. Щоб зробити все правильно, необхідно заздалегідь її продумати, скласти сценарій промо-акції.
Ми готові надати вам декілька корисних рекомендацій зі створення і проведення подібних рекламних кампаній:
- Насамперед, потрібно визначити цілі та завдання проведення акції. Важливо розуміти, навіщо ви її влаштовуєте, яких цілей хочете досягти в результаті. Зважати на такі фактори, як підвищення продажів, розширення клієнтської бази, зростання довіри до вашого бренду.
- Далі треба визначитися, який саме тип акції зможе допомогти вам досягти поставленої мети. Як ви вже могли переконатися вище, варіантів досить багато, і підібрати потрібний метод буде нескладно.
- Щоб ваша промо-акція справді виправдала очікування, дуже важливо правильно визначити цільову аудиторію. Проаналізуйте базу своїх потенційних клієнтів, їхні інтереси та вік, і постарайтеся створити таку акцію, яка б задовольнила їхні потреби.
- Перед тим, як провести промо-акцію, розробіть унікальну, креативну пропозицію. Вона має пропонувати щось нове, не таке, як у всіх, вирізняти вас серед конкурентів.
- Основою успіху будь-якої промо-акції є яскрава, цікава реклама, що привертає увагу. Важливо використовувати яскраві кольори, цікаві зображення, гучні гасла, які дійсно зможуть привернути увагу людини.
- Не менш важливо підібрати вигідний час для проведення акції. Необхідно вибрати період, коли ваша продукція чи послуги зможуть найбільше зацікавити споживача. Найзручніше прив’язувати такі заходи до свят або особливих дат, які стосуються вашої діяльності.
Після завершення промо-акції обов’язково варто провести її аналіз та оцінити результати, щоб зрозуміти, чи була вона ефективною, і наскільки. Ці дані стануть вам у нагоді при проведенні майбутніх кампаній, щоб отримати ще більше вигоди.
Декілька прикладів вдалих і креативних промо-акцій
Найбільш яскравими прикладами креативних промо-акцій може вважатися «Чорна п’ятниця». Це настільки відома та розкручена акція, що щороку на неї чекають мільйони жителів планети. Цей всесвітній розпродаж приносить величезний прибуток компаніям та магазинам по всьому світу.
Також досить відомим прикладом вдалої акції можна назвати Amazon Prime Day або акцію Coca-Cola з іменними пляшками. Завдяки персоналізації продукту продажі компанії значно зросли.
Як зрозуміти, що промо-акція була ефективною
Щоб розуміти, чи мала проведена кампанія успіх, важливо оцінити основні показники ефективності промо-акцій. Для початку проаналізуйте, наскільки виросли ваші продажі, чи збільшився середній чек покупки. Також про успіх свідчить сума грошей, яку принесла компанії проведена акція.
Оцініть рентабельність заходу, чи були витрати меншими порівняно з прибутком, чи окупився він. Важливо також відстежити, скільки нових клієнтів у вас з’явилося в результаті проведення промо, чи зросли повторні покупки. Також проведіть аналіз того, скільки клієнтів залишаються з вами після закінчення промо-акції. Чи вони повертаються до вас, чи роблять покупки знову.
Важливо дізнатися охоплення потенційної аудиторії, тобто, скільки людей побачили рекламу і скористалися нею, скільки було кліків і відвідувань вашого сайту (якщо у вас онлайн-бізнес). Також важливо, скільки людей після відвідування сторінки зробили замовлення, а не просто переглянули інформацію та вийшли.
Бажаєте провести якісне та результативне промо? Не знаєте, як організувати промо-акцію, щоб вона спрацювала? Вам варто звернутися до аутсорсингової компанії з підбору персоналу SUN ONE. У нас ви зможете знайти саме ту команду, яка проведе блискуче промо.
Наші промоутери допоможуть вам правильно організувати захід та у кілька разів збільшити продажі, залучити нових клієнтів, які залишаться з вами та стануть постійними. Адже у промоушені, як і в будь-якій іншій сфері, величезне значення мають кваліфікація та досвід команди. Співпрацюйте з професіоналами і переконайтеся, що промо ー це не тільки ефективно, але ще й дуже легко. Наша компанія допоможе підібрати команду фахівців, робота яких вас задовольнить та порадує.